1652 امتیاز
5/5

اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
اخذ ویزای سرمایه گذاری

اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن

اخذ ویزای سرمایه گذاری

اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .

هم اکنون به منظور اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن

شروط و الزامات اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن

مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن

توجه داشته باشید بمنظور اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

اخذ ویزای سرمایه گذاری

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

کشورهای مختلف در سراسر جهان مخصوصا در دو دهه اخیر ویزای طلایی یا همان ویزای سرمایه گذاری و به دنبال آن حق اقامت و شهروندی خود را به متقاضیان و سرمایه‌گذاران خارجی که شرایط لازم را دارند، با هدف جذب سرمایه‌های خارجی و همچنین طرح‌های خوب وایده آل کارآفرینی اعطا می‌کنند.

لازم به ذکر است، تمامی کشورهایی که امکان سرمایه گذاری اقتصادی در آن‌ها وجود دارد، در قبال این کار اقامت موقت و یا دائم را به سرمایه‌گذاران می‌دهند ولی برخی از آن ها به اقامت موقت بسنده می‌کنند زیرا قانون اساسی آنها اجازۀ اعطای حق شهروندی را به خارجی‌ها نمی‌دهد. از این رو باید در انتخاب کشور مناسب برای سرمایه گذاری بسیار دقت کنید تا علاوه بر ویزای سرمایه گذاری بتوانید در آینده اقامت و شهروندی کشور مورد نظر را هم کسب نمایید.

ویژگی های ویزای سرمایه گذاری

افراد با درخواست ویزای سرمایه گذاری اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. این ویزا ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر ویزاها متمایز می‌کند. یکی از مهم‌ترین اهدافی که افراد با درخواست ویزای سرمایه‌گذاری به دنبال آن هستند، اخذ اقامت دائم کشور مورد نظر است. با توجه به نوع سرمایه‌گذاری و کشوری که انتخاب می‌شود، می‌توان این ویزا را به اقامت دائم تبدیل کرد.

 همچنین برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری متقاضی لازم نیست مدارک تحصیلی و یا زبان ارائه دهد؛ البته در صورت وجود این مدارک پروسۀ اخذ ویزا بسیار سریع‌تر پیش می‌رود و در روند صدور ویزا تاثیر مثبت خواهد داشت.

در صورت سرمایه گذاری، ویزا به فرزندان زیر 21 سال و همسر فرد متقاضی نیز تعلق می‌گیرد. این پروسه خیلی طولانی نیست و نهایتا بعد از ثبت درخواست و انجام مراحل لازم، 6 ماه زمان می‌برد تا صادر گردد. لازم به ذکر است این مدت در مورد کشورهای مختلف، متفاوت است و ممکن است کم و زیاد شود.

انواع ویزای سرمایه گذاری

همانطور که گفته شد سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف از روش‌های مختلفی امکان پذیر است و تعداد کشورهایی که به جذب سرمایه‌گذار خارجی می‌پردازند، روز به روز در حال افزایش است. هر کشور طبق نوع سرمایه‌گذاری و روشی که فرد برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کند، اقدام به صدور ویزای سرمایه‌گذاری برای او می‌کند.

هر کشور ویزای سرمایه گذاری مخصوص به خودش را دارد.  ممکن است در یک کشور چند نوع ویزای سرمایه گذاری وجود داشته باشد،ذدر مورد موضوع سرمایه‌گذاری در خارج از کشور نکات بسیار مهمی وجود دارد که متقاضی باید با دقت آنها را بررسی کند و سپس با آگاهی کامل اقدام به سرمایه‌گذاری از روش های موجود نماید. 

اخذ ویزای سرمایه گذاری

مزایا و معایب ویزای سرمایه‌گذاری

معمولا مزایای ویزای سرمایهگذاری بیشتر از معایب آن است و همانطور که گفته شد این نوع ویزا در بیشتر کشورها منجر به اخذ اقامت و یا حق شهروندی میشود. مهمترین مزیت آن برای ایرانیها، امکان مراودۀ تجاری با سایر کشورهای جهان در این شرایط تحریم است و بسیاری از سرمایهداران و صاحبان شرکت برای اینکه نمیتوانند با بسیاری از کشورها تجارت کنند بدون در نظر گرفتن شرایط اقامتی، اقدام به سرمایهگذاری میکنند. 

ولی در صورتی که هدف از سرمایهگذاری، مهاجرت باشد باید با دقت این مسئله بررسی شود و بهترین کشوری که به راحتی و بدون دردسر پاسپورت میدهد، برگزیده شود. از دیگر مزایای این ویزا میتوان به برخورداری از مزایا و خدمات درمانی کشور مورد نظر و یا حق کار و تحصیل برای متقاضی و خانواده او اشاره کرد. همچنین در روش مهاجرت با سرمایهگذاری نیازی به دانستن زبان از ابتدا نیست که البته این بستگی نوع سرمایهگذاری و کشور مورد نظر هم دارد.

برای سرمایهگذاری همانطور که از نام آن برمیآید، نیاز به سرمایه است و ویزای سرمایهگذاری یکی از پرهزینهترین ویزاها میباشد. این موضوع یکی از معایب ویزای سرمایهگذاری است، و به همین دلیل همه اقشار نمیتوانند از این طریق مهاجرت و یا تجارت کنند. همچنین اخذ این نوع ویزا دارای مراحل بسیار پیچیدهای است که حتما باید با مشاوره و از طریق وکیل مجرب انجام شود که این هم هزینههایی را به همراه دارد. 

معمولا لازمۀ اخذ ویزا در زمینههای کارآفرینی و اشتغال زایی، ارائۀ یک طرح توجیهی یا بیزنس پلن است که باید مورد تایید دولت و سفارت کشور مربوطه قرار گیرد. تنها در این صورت میتوانید موفق به اخذ این ویزا شوید. ولی به طور کلی اگر قصد سرمایهگذاری دارید بهتر است با یک مشاور در این زمینه مشورت کنید تا بهترین راه و بهترین کشور و سودآورترین زمینههای سرمایهگذاری را به شما معرفی و شما را در این راه راهنمایی کند.

اصل یا جعلی بودن ویزای سرمایه‌گذاری

ویزای سرمایهگذاری لیبلی است که اطلاعات زیادی از قبیل اعتبار ویزا، کشور مورد نظر، اعتبار و مدت زمان مجاز برای اقامت و همچنین اطلاعات شخصی متقاضی را شامل میشود. بهترین روش برای اینکه در دام شیادان مهاجرتی نیفتید، این است که برای اخذ این ویزا به شرکتهای معتبری که در این زمینه فعالیت میکنند مراجعه نمایید. 

به طور کلی روشهای مختلفی برای تشخیص اصل یا جعلی بودن ویزا وجود دارد. از آنجایی که هر لیبل ویزا یک شناسۀ ردیابی دارد به راحتی میتوانید با مراجعه به وبسایت سازمان VFS یا سفارت کشور صادر کننده، این شناسه ردیابی را وارد کنید و از اصل بودن ویزا مطمئن شوید.

همچنین میتوانید با انگشت کلمه ویزا را که به زبان کشور صادرکننده روی لیبل نوشته شده است لمس کنید. در صورت احساس خطوط برجسته، ویزای سرمایهگذاری اصل است.

نحوه و شرایط اخذ ویزا سرمایه گذاری

اخذ ویزای سرمایه‌گذاری با اقدام به سرمایه‌گذاری در یکی از کشورهایی که سرمایه‌گذار خارجی جذب می‌کنند، امکان پذیر است. این ویزا برای هر کشور و هر نوع سرمایه گذاری، متفاوت است. 

متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت سفارت و یا دولت کشورها، از ریز قوانین مهاجرتی از طریق سرمایه‌گذاری مطلع شوند و یا اینکه به یکی از شرکت های مهاجرتی و خدمات ویزا وکالت تام بدهند تا آنها بهترین روش را برای سرمایه‌گذاری و اخذ ویزا برگزینند. 

درخواست ویزای سرمایه گذاری به صورت آنلاین و یا حضوری و با مراجعه به سفارتخانه ها و یا دفاتر وی اف اس امکان پذیر است و در صورتی که زمانی برای این کارها ندارید، وکیل شما می تواند کارهای درخواست ویزا را انجام دهد. نحوه اخذ ویزای سرمایه گذاری معمولا با روند سایر ویزاها از جمله ویزای توریستی، تحصیلی و یا کاری متفاوت است و شرایط خاصی را می طلبد. 

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی آزمایشات پزشکی که توسط پزشک معتمد سفارت تایید شده باشد
  • سند یا اسناد ملکی
  • ارائۀ تاییدیۀ تمکن مالی و گردش حساب تایید شده توسط بانک برای 4 سال اخیر
  • جواز کسب و یا سهام شرکت برای دو سال اخیر
 

و برخی مدارک دیگر که بسته به هر سفارتی ممکن است متغیر باشد. لازم به ذکر است مدارکی که به آن‌ها اشاره شد، باید به زبان انگلیسی و یا زبان کشور مورد نظر ترجمه و توسط وزارت امور خارجه و دادگستری کل کشور تایید شده باشد و سپس برای تایید به سفارت ارائه شود.

آخرین خبرها:

عنوان خبر: اخذ ویزای سرمایه گذاری و شرایط آن
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: