1652 امتیاز
5/5

اخذ ویزای شینگن وشرایط آن

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
اخذ ویزای شینگن و شرایط آن

اخذ ویزای شینگن وشرایط آن

اخذ ویزای شینگن و شرایط آن

اخذ ویزای شینگن وشرایط آن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه اخذ ویزای شینگن وشرایط آن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به اخذ ویزای شینگن وشرایط آن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری اخذ ویزای شینگن وشرایط آن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .

هم اکنون به منظور اخذ ویزای شینگن وشرایط آن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور اخذ ویزای شینگن وشرایط آن

شروط و الزامات اخذ ویزای شینگن وشرایط آن

مراحل اخذ ویزای شینگن وشرایط آن

توجه داشته باشید بمنظور اخذ ویزای شینگن وشرایط آن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اخذ ویزای شینگن وشرایط آن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

اخذ ویزای شینگن و شرایط آن

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

در سال 1985 بیست‌وشش کشور اروپایی قراردادی را امضا کردند که بر اساس آن شهروندان این کشورها می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به ویزا در این منطقه رفت‌وآمد کنند و یا طبق شرایطی خاص و با توجه به قانون اساسی هر کدام از این کشورها، در آن منطقه کار کنند و ساکن شوند. اما طبیعتاً اتباع سایر کشورها برای ورود به این منطقه نیاز به ویزا دارند.

آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، چک، سوئیس، لیختن‌اشتاین، مالت، لوکزامبورگ، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلوواکی، اسلوونی، ایسلند، یونان، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی.

ویزای شینگن

ویزای شینگن در واقع همان ویزای توریستی منطقه شینگن است که داشتن آن برای ورود شهروندان ایرانی الزامی بوده و تنها کشورهایی چون ژاپن، مالزی، امریکا، کره جنوبی و چند کشور دیگر بدون نیاز به آن می‌توانند به مدت 90 روز در این منطقه به مسافرت بپردازند.

شما برای سفر به کشورهای نام برده در بخش بالا نیاز به داشتن ویزای شینگن دارید و می‌توانید از طریق هر کدام از کشورهای مذکور برای ویزای توریستی خود اقدام کنید.  خاطرنشان می‌شویم، درصورتی‌که قصد سفر به این منطقه را نداشته و پروازتان برای سفر به یکی از کشورهای قاره امریکا، در یکی از فرودگاه‌های منطقه شینگن جهت تعویض هواپیما توقف داشته باشد، اخذ ویزای ترانزیت فرودگاهی شینگن الزامی است.

اما لازم است ورودتان به این منطقه، از کشوری باشد که ویزا را برایتان صادر کرده است. ولی به محض ورود می‌توانید به راحتی در این منطقه رفت‌وآمد کنید و در انتهای سفر از هر کدام از این کشورها خارج شوید و منطقه شینگن را ترک کنید. واضح است که در صورت تصمیم برای سفر به سایر کشورهای اروپایی خارج از این لیست، باید طبق قوانین هر کدام از آن‌ها اقدام کرده و مراحل اخذ ویزای همان کشور را طی کنید.

مدارک لازم برای گرفتن ویزای شینگن

  • اصل گذرنامه فعلی به همراه تمامی گذرنامه­‌های قبلی
  • دوقطعه عکس 3.5 در 4.5 رنگی
  • اصل و ترجمه شناسنامه
  • اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضا بانک

درباره حساب های بانکی باید این نکته را مد نظر داشت که هر نوع حسابی مدارک لازم خود را دارد، که در پائین برایتان ذکرکرده ایم.

حساب‌های جاری: کارکرد سه ماه اخیر به زبان انگلیسی به همراه گواهی تمکن با مانده یکسان

گواهی تمکن ترجمه شده برای سپرده­‌های بانکی به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضا بانک .ارائه گواهی تمکن و گواهی حساب بانکی هردو لازمند و تنهایی هیچ کدام قابل قبول نیست.

  • اصل و ترجمه سند مالکیت
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی
اخذ ویزای شینگن و شرایط آن

اعتبار ویزای شینگن

در بیشتر موارد برای اولین بار یک ویزای ده روزه و یک‌بار ورود صادر می‌شود که به مدت یک ماه اعتبار دارد. این بدان معناست که شما یک ماه زمان دارید تا بلیط خود را خریداری کرده و وارد محدوده شینگن شوید. سپس ده روز زمان دارید تا از این منطقه خارج شوید و چنانچه از زمان ویزای شما بگذرد و شما منطقه را ترک نکرده باشید، حضورتان غیرقانونی محسوب می‌شود.

برای سایر دفعات ویزاهای یک، سه، شش ماهه و یک ساله و سه ساله قابل صدور بوده که به صورت چند بار ورود (مولتی) است. شایان ذکر است که گاهی چندین ویزای اول شما حتی با وجودی که درخواست ویزای بلندمدت داشته‌اید به صورت کوتاه‌مدت صادر می‌شود که این مورد بستگی به نظر کنسولگری دارد.

مدت زمان لازم برای دریافت ویزای شینگن

زمان درخواست وقت ملاقات در هر کدام از کشورها متفاوت است. برای مثال شما با مراجعه به وب‌سایت کارگزاری اسپانیا می‌توانید تقویم وقت‌ها را مشاهده کنید و برای بیست روز آینده وقت بگیرید، اما در سیستم VFS و میزامتریک آلمان باید سه ماه قبل از تاریخ سفر به کارگزاری ایمیل زده و درخواست خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

پس از حضور در قرار ملاقات و ارائه مدارک، در بازه سه هفته تا چهل روز جواب ویزای شما آماده شده و می‌توانید با مراجعه به کارگزاری پاسپورت خود را دریافت کنید.

ریسک مواجهه با ریجکت شدن

اگر هر کدام از مدارک ارائه‌شده توسط شما از طرف کشور میزبان مشکل یا ایرادی داشته باشد و یا آن‌ها را قانع نسازد که شما به ایران برخواهید گشت، شما ریجکت خواهید شد و این موضوع در پرونده شما باقی خواهد ماند.

 هرچند قابلیت رفع ریجکتی با گذر زمان و با بیانیه از طرف وکیل قابلیت پاک شدن دارد، اما شامل هزینه و اتلاف وقت شما خواهد بود. به همین علت خدمات دریافت ویزای تضمینی برای کسانی که علاقه‌مند هستند مشمول این مخاطرات نشوند طراحی شده و اجرا می‌گردد. در این الگو پرونده شما با یک دعوت‌نامه رسمی همراه می‌شود و شما شینگن را دریافت خواهید کرد.

همچنین اخذ ویزای تضمینی شینگن به درد کسانی نیز خواهد خورد که اسناد قوی مالی و یا ملکی برای ارائه ندارند.

قوانین اخذ ویزای شینگن

هر ساله میلیون‌ها نفر به حوزه شنگن یا همان محدوده ارضی اتحادیه اروپا سفر می‌کنند. در حالی که دغدغه امنیت در داخل مرزها و معضل مهاجران غیرقانونی در اروپا همچنان به قوت خود باقی است، کشورهای عضو پیمان شنگن تلاش دارند تا با به روزرسانی مقررات و وضع تدابیر جدید ورود مسافران را ساماندهی کرده و راه را برای ورود ببشتر مسافران قانونی تسهیل نمایند.

با اجرایی شدن قوانین جدید در سال‌های پیش رو، سفر به اروپا دستخوش تغییرات عمده‌‌ای خواهد شد. از این به مسافران توصیه شده است که از تغییرات تازه آگاه باشند و خود را آماده کنند.

آخرین خبرها:

عنوان خبر: اخذ ویزای شینگن وشرایط آن
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: